لوگو نوآوران مهباد امروز
دسته بندی ها
آنچه در این مقاله می‌خوانید
کریستال مو چیست

کریستال مو چیست؟ بررسی فواید و مضرات و نحوه استفاده از کریستال مو

آنچه در این مقاله می‌خوانید

آیا می‌دانید کریستال مو چیست و چه طور باید از آن استفاده کنید؟ در واقع کریستال مو یکی از پرطرفدارترین محصولات بهداشتی آرایشی است که تنها برای مراقبت از مو به کار می‌رود. این محصول درخشندگی زیادی به موهایتان می‌دهد و باعث خوش حالتی موهای شما می‌شود‌. همچنین تارهای مو را نرم و لطیف می‌کند و باعث حفاظت از موهای آسیب دیده در برابر عوامل مخرب محیطی می‌شود.

اما تنها این موضوع که کریستال مو چیست برای شما که قصد خرید کریستال مو را دارید کافی نیست. بلکه باید با فواید و مضرات کریستال مو هم آشنا شوید. پس تا پایان این مقاله از وب سایت فروشگاه اینترنتی مهباد ما را همراهی کنید.

کریستال مو چیست ؟

کریستال مو یا همان سرم کریستال یک نوع محصول مراقبت از موهای آسیب دیده است که تنها به شکل مایع استفاده می‌شود. اصلی ترین ماده‌ای که در ترکیبات کریستال مو وجود دارد سیلیکون است. در واقع سیلیکون با ایجاد یک لایه محافظتی روی تارهای مو باعث می‌شود تا موهایتان صاف و براق شود‌.

کریستال مو برخلاف روغن‌ها و واکس موها زیاد به بافت‌های پوست و مو نفوذ نمی‌کند بلکه فقط فیبر موها و لایه نازکی از سطح پوست سر را می‌پوشاند. پس سرم کریستال یک محصول قوی برای نگهداری از مو در برابر آلاینده‌های هوا و همچنین اشعه‌های مضر خورشید است‌.

کریستال مو چیست؟

فواید کریستال مو چیست ؟

سرم کریستال مو فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر است. پس بعد از هر بار استحمام کردن و شستشوی مو می‌توانید از این محصول استفاده کنید. کریستال باعث درخشندگی و شفافیت زیاد موها می‌شود از طرفی خشکی و وزی موها را هم از بین می‌برد. مهم‌ترین فواید کریستال مو شانه پذیری بالای مو و خوش حالت کردن موها است.

این محصول خاصیت محافظ دارد چون در ترکیبات آن ویتامین B وجود دارد. از طرفی نوعی تقویت کننده است و باعث بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده و خشک می‌شود. فراموش نکنید که کریستال مو برای درمان موخوره بهترین راهکار است چون با استفاده از سرم کریستال، موها رطوبت خاصی را به دست می‌آورند و نرم و لطیف خواهند شد. پس برای رهایی از ژولیدگی موها مطمئناً استفاده از کریستال مو بهترین گزینه است.

مضرات کریستال مو چیست ؟

یادتان باشد ترکیبات کریستال مو به گونه‌ای است که بعد از استفاده حالت چربی و براقی را به موهایتان می‌دهد. پس افرادی که موهای چربی دارند نباید از سرم کریستال استفاده کنند. چون موهای این دسته افراد خیلی چرب و کثیف نشان داده می‌شوند‌. یکی از مضرات کریستال مو سنگین بودن ساختار این محصول است پس‌ باید این ماده مراقبت مو را فقط به نوک و مقداری از ساقه مو بمالید.

یکی دیگر از عوارض سرم مو کریستال این است که بر اثر استفاده زیاد از حد باعث ریزش مو می‌شود. پس هیچ گاه نباید سرم کریستال را به طور مستقیم روی پوست سر استفاده کنید. مهم‌تر اینکه اثرات مطلوب کریستال مو بسیار کوتاه است‌ پس بعد از گذشت چند ساعت مو به حالت اولش برمی‌گردد.

مضرات کریستال مو چیست

نحوه استفاده از کریستال مو

طرز استفاده از سرم کریستال مو به این صورت است که بعد از حمام کردن زمانی که هنوز موها نم‌دار هستند مقداری از کریستال مو را کف دستتان بریزید. سپس ‌کف دستانتان را خوب به هم بمالید تا سرم موی کریستال گرم شود. بعد از آن با دقت کریستال را روی نوک موها و ساقه موها ماساژ دهید تا موها نرم و صاف شوند. البته حواستان باشد در زمان استفاده از ماسک مو کریستال زیاده روی نکنید چون مصرف بیش از اندازه سرم کراتین کریستالی مو باعث لختی زیاد و سخت حالت گرفتن مو می‌شود‌.‌

سخن پایانی

اگر جنس موهایتان خشک و زبر است. یا موهایتان به علت رنگ کردن خشک و بدحالت شده است به شما پیشنهاد می‌دهیم از سرم کریستال مو استفاده کنید. چون یکی از پاسخ‌های اینکه کریستال مو چیست این است که سرم کریستال حاوی روغن اساسی مثل روغن جوجویا است که حالت دهندگی زیادی به موهایتان می‌دهد.

از طرفی سشوار کشیدن موهای سر را راحت می‌کند و زیبایی شگفت انگیزی را به موهایتان می‌دهد. به همین منظور فروشگاه اینترنتی مهباد مرغوب ترین کریستال مو را با تضمین اصل بودن کالا در اختیارتان قرار می‌دهد. زیرا مهباد ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین خدمات در زمینه مراقبت و رنگ در سراسر کشور و عرضه کننده مناسب ترین قیمت کریستال مو است.

مقالات مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *