لوگو نوآوران مهباد امروز
دسته بندی ها
آنچه در این مقاله می‌خوانید
تفاوت ماسک مو و کرم مو

۸ تفاوت ماسک مو و کرم مو، از کدام استفاده کنیم؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید

تفاوت ماسک مو و کرم مو در این است که ماسک مو را باید در حمام استفاده کرد چون بعد از مصرف ماسک مو باید آن را آبکشی کنید‌. ولی کرم مو رو باید روی موهای خشک استفاده کنید و نیازی به آبکشی ندارد. البته ترکیبات این دو محصول هم با یکدیگر فرق دارد.

به همین دلیل کرم مو به دو شکل کرم مو روغنی و همچنین کرم موی آبرسان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالی که در ترکیبات ماسک مو بیشتر روغن‌های طبیعی و گیاهی وجود دارد که تنها به موها حالت روغنی و براق بودن می‌دهد‌. البته تفاوت ماسک مو و کرم مو تنها این موارد نیستند بلکه این دو محصول تفاوت‌هایی دیگری هم دارند که در ادامه ۸ مورد از این تفاوت‌ها را معرفی می‌کنیم.

تفاوت ماسک مو و کرم مو در ترکیبات

کرم مو محصولی است که برای موهای خشک و زبر بیشتر استفاده می‌شود‌.‌ از طرفی به سلول‌های مو نفوذ می‌کند و باعث آبرسانی تارهای مو خواهد شد‌. ولی ماسک مو دارای ترکیبات مغذی‌تری است بنابراین ماسک مو باعث بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده می‌شود.

ماندگاری ماسک مو و کرم مو

کرم‌های مو نوعی ترکیبات روغنی هستند که تنها به صورت موقتی باعث صافی و درخشندگی موها می‌شوند؛ اما ماسک های مو به صورت دائمی موهایتان را تقویت می‌کند و باعث لطافت و شفافیت تارهای مو می‌شود‌.

تفاوت ماسک مو و کرم مو در ترکیبات

مقدار استفاده کرم مو و ماسک مو

چون انواع کرم مو حتی کرم مو برای موهای چرب ساختار ضعیف‌تری نسبت به ماسک مو دارند پس می‌توانید در طول روز ۲ تا ۳ بار از کرم مو استفاده کنید. در صورتی که فقط ۲ بار در هفته باید از ماسک مو استفاده کنید. پس یک تفاوت ماسک مو و کرم مو اثربخشی زیاد ماسک مو در مقایسه با کرم مو است.

تفاوت ماسک مو و کرم مو در آبرسانی

معمولاً کرم‌های مو در نوع خاصی به صورت آبرسان تولید و عرضه می‌شوند‌. پس این کرم‌ها تأثیر چشمگیری در آبرسانی موهای سر دارند. ولی تمامی ماسک های مو تأثیر بسیار فوق‌العاده‌ای در آبرسانی موها دارند. به طوری که بعد از مصرف ماسک مو تا مدت‌های زیادی موها رطوبت خاصی پیدا می‌کنند.

تفاوت ماسک مو و کرم مو در سرعت عمل

اگر چه کرم مو در زمان کوتاهی به موها حالت می‌دهد و به طور فوری باعث صاف شدن موها می‌شود. ولی بعد از چند ساعت کرم مو جذب شده و اثر آن از بین می‌رود. اما ماسک مو در طولانی مدت اثرات خود را نشان می‌دهد ولی نتایج مطلوب آن تا روزهای زیادی باقی می‌ماند.

فرمولاسیون ماسک مو و کرم مو

کرم‌های مو بیشتر برای احیا مو و برطرف کردن وزی و خشکی مو استفاده می‌شود. در صورتی که ماسک مو بیشتر روی حالت پذیری و تقویت و بازسازی مو تمرکز دارد.

فرمولاسیون ماسک مو و کرم مو

استفاده آسان

یادتان باشد شما در هر زمانی مثلاً در منزل، مهمانی، مسافرت و در هر موقعیت دیگری می‌توانید از کرم مو استفاده کنید. ولی برای مصرف ماسک مو باید شرایط حمام کردن و شستن موهای سرتان را داشته باشید.

افزایش درخشش مو با کرم مو

شما هر چقدر که از کرم مو استفاده کنید هیچ سنگینی روی موهایتان احساس نمی‌کنید. ولی با استفاده زیاد از ماسک مو حجم زیادی از روغن‌ها روی سطح موهایتان باقی می‌ماند و احساس سنگینی می‌کنید.

سخن پایانی درباره تفاوت ماسک مو و کرم مو

در تفاوت ماسک مو و کرم مو باید گفت کرم مو مشکلات مو مثل خشکی، وزی و عدم حالت پذیری را به صورت موقت برطرف می‌کند‌. ولی ماسک مو مثل یک داروی شگفت انگیز موهایتان را تقویت می‌کند و تمام مشکلات مو مانند خشکی، وزی، شوره سر و حتی پوسته شدن پوست سر را هم از بین می‌برد‌. پس با این وجود استفاده از ماسک مو گزینه بهتری نسبت به انواع کرم مو است. ولی باید سعی کنید برندهای معتبر و اورجینال ماسک مو و کرم مو را خریداری کنید.

برای این کار ما به شما توصیه می‌کنیم به فروشگاه لوازم بهداشتی مهباد مراجعه کنید. زیرا فروشگاه لوازم آرایشی مهباد بهترین ماسک مو و کرم موهای خارجی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه می‌کند. تنها کافیست برای خرید کرم مو اصل و انواع ماسک مو اورجینال با کارشناسان باسابقه فروشگاه مهباد در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *