لوگو نوآوران مهباد امروز
دسته بندی ها
آنچه در این مقاله می‌خوانید
خواص روغن آرگان برای مو

خواص روغن آرگان برای مو (روغن آرگان معجزه ی زیبایی و سلامتی موها)

آنچه در این مقاله می‌خوانید

خواص روغن آرگان برای مو بسیار زیاد است. چون در ترکیبات این طلای مایع اسیدهای چرب مفیدی مثل اسید اولئیک به همراه اسید لینولئیک وجود دارد‌. از طرفی روغن آرگان سرشار از ویتامین A و E است. بنابراین تمام ریزمغذی‌ها و همچنین مواد معدنی موجود در روغن آرگان به بافت اصلی موهای شما نفوذ می‌کند. سپس باعث شادابی و نشاط موهای آسیب دیده، موهای فر، موهای چرب و غیره می‌شود‌. پس با این حال روغن آرگان فواید شگفت انگیزی را برایتان به ارمغان می‌آورد. در ادامه به طور کامل خواص روغن آرگان برای مو را شرح می دهیم.

خواص روغن آرگان برای موخوره

اگر به دنبال موهای درخشان و بلند هستید بهتر است به طور منظم روغن آرگان را در برنامه خود قرار دهید. زیرا این روغن گیاهی به دلیل داشتن ویتامین ای مانع از شکستگی و دو فاق شدن موهایتان می‌شود‌. از طرفی بافت موهایتان را در برابر مواد شیمیایی مثل دکلره و رنگ موهای مختلف مقاوم می‌کند.

خواص روغن آرگان برای موی فر

بیشتر کسانی که موهای فر و مجعد دارند دچار خشکی و شکستگی مو هم هستند. به همین دلیل یکی از خواص روغن آرگان برای مو خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی مو است. امروزه محققان به این نتیجه رسیده‌اند که استفاده طولانی مدت از روغن آرگان باعث لطافت و درخشندگی موهای فر و وز می‌شود‌. از طرفی روغن آرگان فولیکول‌های مو را بازسازی می‌کند و مانع از ریزش موهای خشک و فر خواهد شد.

خواص روغن آرگان برای موی فر

خواص روغن آرگان برای موی چرب

روغن آرگان اگر چه یک نوع روغن گیاهی است ولی به سرعت جذب سلول‌های مو می‌شود. بنابراین بعد از استفاده تنها لطافت و نرمی آن را در سطح موهای خود احساس می‌کنید و هیچ خبری از چربی مو نیست. پس اگر موهای شما چرب و بد حالت است مطمئن باشید که ویتامین E و A موجود در روغن آرگان نقش خوبی را در لطافت و زیبایی موهای شما ایفا می‌کنند

خواص روغن آرگان برای موهای آسیب دیده

روغن آرگان ارگانیک جزو روغن‌های بسیار مفیدی است که تأثیر شگفت انگیزی روی فولیکول‌های مو دارد. به همین دلیل اگر پس از هر بار استحمام سعی کنید از روغن آرگان استفاده کنید مطمئناً خشکی، زبری، موخوره، کم پشتی و هر نوع آسیب دیگری را برطرف خواهید کرد. در واقع روغن آرگان یک سرم تقویت کننده است که ویتامین های زیادی را به سلول‌های مو می‌رساند. از طرفی پیاز مو را بازسازی می‌کند و مجدداً باعث شروع رشد موهایتان خواهد شد.

طرز استفاده روغن آرگان برای مو

برای استفاده از این روغن باید ابتدا پوست سرتان را با مقداری روغن آرگان آغشته کنید. سپس با کف دست پوست سرتان را ماساژ دهید تا روغن به خوبی جذب پوستتان شود‌. حالا چربی را به آرامی به سطح موهایتان بکشید تا نوک موهای سر هم با نشاط و باطراوات شوند.

طرز استفاده روغن آرگان برای مو

سخن پایانی درباره خواص روغن آرگان برای مو

امروزه روش‌های فراوانی برای تقویت مو وجود دارد. اما برخی از این مواد شیمیایی هستند و برخی راهکارها برای تقویت مو روش‌های درستی نیستند‌. ولی اگر به طور منظم از روغن آرگان اصل استفاده کنید نتایج شگفت انگیزی از این روغن گیاهی در کوتاه مدت مشاهده خواهید کرد.

البته یادتان باشد که خواص روغن آرگان برای مو را دست کم نگیرید روغن آرگان یکی از روغن‌های پرطرفدار در بازار است که نقش مؤثری در سلامتی مو و پوست دارد. به همین دلیل روغن آرگان در بازارهای تجاری مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفته است و باعث ورود محصولات نامعتبر در فروشگاه های عرضه کننده شده است.

از این رو به شما توصیه می‌کنیم برای خرید روغن آرگان به فروشگاه لوازم آرایشی مهباد مراجعه کنید. زیرا مهباد یک فروشگاه آنلاین است که با تضمین کیفیت و اصل بودن محصولات خود در اقصی نقاط کشور در دسترس شما قرار دارد. سپس با مناسب ترین قیمت سفارشات شما را درب منزل تحویلتان خواهد داد. از طرفی مهباد ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین خدمات در زمینه مراقبت و رنگ مو می‌باشد.

مقالات مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *