لوگو نوآوران مهباد امروز
دسته بندی ها
آنچه در این مقاله می‌خوانید
رنگ موی استخوانی

نکات مهم درباره رنگ موی استخوانی (بهترین فرمول ترکیبی+ ترفندها)

آنچه در این مقاله می‌خوانید

رنگ موی استخوانی مخصوص خانم‌های خوش سلیقه و جوان است. چون رنگ موی کرم روشن یا همان استخوانی در چهره خانم‌های جوان تغییرات اساسی ایجاد می‌کند‌. از طرفی باعث جذابیت زیاد آن‌ها می‌شود‌. ولی نکته مهمی را که باید در رنگ موی استخوانی صدفی رعایت کنید رساندن رنگ مو به سفیدترین پایه است‌.

برای اینکه رنگ استخوانی بتواند فانتزی بودن و جذابیت خود را به خوبی نشان دهد بهتر است در دو مرحله از پودر دکلره و رنگ‌های روشن کننده استفاده کنید. البته‌ فراموش نکنید که برخی از آرایشگران با استفاده از ترفندهای آرایشگری رنگ‌های استخوانی را بدون دکلره روی موهای مختلف پیاده می‌کنند.

رنگ موی استخوانی

این نوع رنگ مو برخلاف رنگ‌های بلوند هیچ نوع زردی و رنگ طلایی به موها نمی‌دهد. بنابراین ترکیب رنگ موی استخوانی یخی، دودی و صدفی با فرمول‌های خاصی به دست می‌آید. امروزه بیشتر خانم‌هایی که سفید پوست هستند و یا پوست سردی دارند طرفدار رنگ استخوانی شده‌اند. چون رنگ استخوانی زیرمجموعه‌ای از رنگ‌های بژ روشن است که بیشتر به رنگ نقره‌ای و دودی شباهت دارد. البته رنگ و مش عسلی استخوانی هم زیبایی خاصی را به چهره شما می‌دهد.

رنگ موی استخوانی به چه پوستی میاد؟

اگر چه رنگ موی استخوانی تیره و روشن را بارها روی موهای خانم‌ها و آقایان مشاهده کرده‌اید. ولی پیش از انتخاب این رنگ مو در کاتالوگ رنگ مو استخوانی بهتر است از خود بپرسید که آیا رنگ موهای استخوانی با پوست شما همخوانی دارد یا خیر؟ معمولاً افراد سفید پوست اولین کاندیدای این نوع رنگ مو هستند.

رنگ موی استخوانی به چه پوستی میاد؟

کسانی هم که پوست سبزه‌ای دارند و یا به زبان ساده گندمی هستند با انتخاب این رنگ مو چهره زیباتری پیدا می‌کنند. البته اگر جزو کسانی هستید که پوست سبزه‌ای دارید بهتر است رنگ موهای استخوانی را به شکل مش و هایلایت استفاده کنید. زیرا رنگ موی استخوانی با هایلایت نمای زیباتری را به آرایش صورت شما می‌دهد.

بهترین فرمول ترکیبی برای رنگ موی استخوانی روشن

اگر علاقه دارید تا در خانه موهایتان را استخوانی رنگ کنید. باید پیش از هر گونه اقدامی بدانید که چگونه رنگ مو استخوانی درست کنیم؟ از آنجایی که رنگ موهای استخوانی در گروه رنگ‌های پلاتینه و رنگ‌های بلوند یخی قرار دارد. پس برای درست کردن رنگ مو استخوانی باید از فرمول‌های خاصی با رنگ‌های متفاوتی استفاده کنید. البته شما می‌توانید برای رسیدن به این رنگ مو هم با پودر دکلره و هم روش بدون دکلره را اجرا کنید.

برای اینکه رنگ مو استخوانی شفافیت و جذابیت خیره‌کننده‌ای داشته باشد. بهتر است ۷۰ میلی گرم رنگ موی بژ با شماره ۸ را به همراه ۴۰ میلی گرم رنگ مو بلوند دودی را با یکدیگر ترکیب کنید. سپس به اندازه یک بند انگشت واریاسیون بنفش به آن اضافه کنید. البته باز هم نسبت به جنس مو و از همه مهم‌تر رنگ پایه موهایتان باید این مقدار رنگ‌ها را با یکدیگر مخلوط کنید تا به نتیجه مطلوبی برسید. یادتان باشد شماره اکسیدان را با توجه به میزان روشنی و تیرگی رنگ مو انتخاب کنید.

بهترین فرمول ترکیبی برای رنگ موی استخوانی روشن

سخن پایانی

دقت کنید رنگ موی استخوانی دودی و صدفی ترند امسال است. ولی برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید به میزان خشکی مو، ضخامت مو و از همه مهم‌تر جنس موهایتان توجه زیادی داشته باشید. اگر شما نتوانید به شکل دقیق شماره رنگ‌ها و اکسیدان متناسب با رنگ‌ها را استفاده کنید احتمال دارد موی شما زرد و یا طلایی شود.

برای اینکه نگران نارنجی شدن و خراب شدن رنگ موی سرتان نباشد. از طرفی با خرید پودر دکلره بی‌کیفیت به موهایتان آسیب نرسانید به شما توصیه می‌کنیم از فروشگاه لوازم آرایشی مهباد کمک بگیرید. زیرا فروشگاه آنلاین مهباد ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین خدمات در زمینه مراقبت و رنگ مو است.

مقالات مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *